بهانه هاي عاشقانه:
 
خدمات مشاوره و روانشناسي
ارائه مطالب مرتبط با روانشناسي و آنچه كه بتواند لحظاتي هرچند كوتاه موجبات دل آرامي را فراهم آورد.
شنبه 22 بهمن 1398برچسب:, :: 6:50 ::  نويسنده : اصغري

*زيباترين بخش نوشته داستان پينوكيو:

پدر ژپتو: پينوكيو چوبي بمان

آدمها سنگي‌اند دنيايشان قشنگ نيست*

 

*این روزها آرامم!

آنقدر که از پریدن پرنده‌ای غافل

و در هیچ خیابانی گم نمی‌شوم

این روزها آسان‌تر از یاد می‌روم

آسان‌تر فراموشم می‌کنند

...می‌دانم!

اما شکایتی ندارم...

آرامم!

گله‌ای نیست...انتظاری نیست

اشکی نیست...بهانه‌ای نیست

این روزها تنها آرامم...

یک وحشی آرام!

آنقدر آرام که به جنون چندین ساله‌ام شک کرده‌ام!

می‌ترسم نکند مرده باشم و خودم هم ندانم...*

 

*مي‌نويسم دوستت دارم و

قايمش مي‌کنم

تو به درد زندگی نمي‌خوری

تو را بايد نوشت و گذاشت

وسط همان شعرها و قصه‌هايی

که ازشان آمده‌اي*

 

*دلم یک غریبه می‌خواهد

بیاید بنشیند فقط سکوت کند

و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم

تا کمی کم شود این همه بار ...

بعد بلند شود و برود

انگار نه انگار ...!

 نبود...

            پیدا شد...

                           آشنا شد...

                  دوست شد...

                                    مهر شد...

                          گرم شد...

                عشق شد...

یار شد...

                تار شد...

                               بد شد...

                 رد شد...

                       سرد شد...

                      غم شد...

          بغض شد...

اشك شد...

                 آه شد...

                             دور شد...

                           گم شد*

 

*قرارمان یک مانور کوچک بود !

قرار بود ...

تیرهای نگاهت مشقی باشد! اما ببین ،

یک جای سالم بر قلبم نمانده است*

 

*حرفهايم پر از خيال است

خيالهايم پر از حرفهاي سکوت

سکوتم پر از خيال حرفهايي است

که ...

به دنبال هم درون حنجره‌ام اعدام شده اند

ته خيالهايم پر از ترس است

و ترسم پر از تو

تو که در انتهاي دو خط موازي خيالهايم

به دنبال بي نهايت ميگردي

ته خيالهايم هميشه تو هستي

و من مي ترسم ...

نمی خواهم برگردی*

 

*با گفتن یک " جایت خالیست"

نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر

فقط دلخوش می‌شوم

که هنوز بود و نبودم برایت مهم است...*

 

*مرا به ذهنت  بسپار، نه به دلت،

من از گم شدن در جاهای شلوغ می‌ترسم...*

*زيباترين بخش نوشته داستان پينوكيو:

پدر ژپتو: پينوكيو چوبي بمان

آدمها سنگي‌اند دنيايشان قشنگ نيست*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها